Арт-дизайн — високе мистецтво сучасності.
Ø Створення ескізу речей побуту у вигляді об’єктів арт-дизайну (підставки для олівців і ручок, світильника, підставки для мобільного телефону тощо).
Барвисте диво українських писанок.
Ø Розпис писанок
Вулиці, що творять образ села. Різновиди сільських пейзажів.
Ø Виконати пейзаж з однією точкою сходу на тему «Вулиця дитинства» з передачею лінійної та повітряної перспективи за уявою.
Дата | Тема | Завдання |
20.03 | Складання та виконання алгоритмів із розгалуженням. Практична робота №6. | Опрацювати матеріал презентації (посилання). Скласти конспект. Виконати вправи, запропоновані в презентації. Опрацювати п. 3.3. с.66-68 Виконати завдання на с.68, практичну роботу с. 71-72, використовуючи Scratch 2 онлайн. |
03.04 | Базові алгоритми для роботи із змінними з використанням алгоритмічної структури повторення. | Опрацювати матеріал презентації (посилання). Скласти конспект. Виконати вправи, запропоновані в презентації. Опрацювати п. 3.1. с.51-53 Виконати завдання на с. 56-57, 2, 6 с. 58, використовуючи Scratch 2 онлайн. |
Класна робота
Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні й реченні
1. Перегляньте спочатку відео пояснення про прийменник за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=0YmoTfPKaLU
2. Виконайте завдання: вправа 267, 268, 269.
Домашня робота
Повторити параграф 5.
Опрацювати параграф 33.
Виконати вправу 270, 271*.
Класна робота
Правопис прислівників на –о, -е, утворених від прикметників і дієприкметників
1. Опрацюйте матеріал параграфа 30.
2. Виконайте завдання: вправа 242 (усно), 243, 244, 246.
Домашня робота
Повторити параграф 4.
Опрацювати параграф 30.
Вивчити правило на С. 133 про –о, -е в кінці прислівників.
Виконати вправу 247, 245*.
Класна робота
И та і в кінці прислівників
1. Опрацюйте матеріал параграфа 29 (особливо С. 131).
2. Виконайте завдання: вправу 237, 238, 239.
Домашня робота
Повторити параграф 3.
Опрацювати параграф 29.
Виконати вправу 240, 271*.
Класна робота
Написання прислівникових сполук типу раз у раз, з дня на день …
1. Перегляньте спочатку відео пояснення за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=6f5gnzL5hEo
2. Виконайте завдання: вправа 271, 272, 273.
Домашня робота
Повторити параграф2.
Опрацювати параграф 32.
Виконати вправу 276, 277*.
Класна робота
Написання прислівників разом, окремо й через дефіс
1. Перегляньте спочатку відео пояснення за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=6f5gnzL5hEo
2. Виконайте завдання: вправа 262, 265, 268.
Домашня робота
Повторити параграф1.
Опрацювати параграф 31.
Виконати вправу 263, 270*.
16.03 – параграф 43, зробити таблицю «Характеристика кліматичних поясів»
19.03 – параграф 44-45, виписати визначення та зробити короткий конспект
30.03 – параграф 46-47, зробити таблицю «Характеристика природних зон»
2.04 – параграф 48, зробити короткий конспект та виписати визначення
Дата | Домашнє завдання |
20.03 | П. 28, № 4, 7 ст.. 134 |
31.03 | П. 25 повторити, № 9 ст. 122 |
03.04 | П. 29, 30, № 7, 8 ст. 138 |
Дата | Домашнє завдання |
17.03 | П. 43, вивчити «рефлекси, інстинкт, імпринтинг» |
20.03 | П. 44, вивчити «міграція, хомінг, таксис» |
31.03 | П. 45, вивчити «грумінг» |
03.04 | П. 46 |
№ з/п | Дата | Завдання |
1. | 16.03 | §20 Скласти характеристику правління (роки правління, внутрішня і зовнішня політика): · Лева І; · Юрія І Львовича; · Андрія та Лева ІІ Юрійовичів; · Юрія ІІ Болеслава Тройденовича; · Дмитро Дедько. завдання 1-3 (письмово), С. 142 |
2. | 30.03 | §21 Заповнити таблицю Галузь Здобутки Освіта та книгописання Архітектура Образотворче мистецтво Завдання 6, С.149 |
3. | 30.03 | Завдання 1,2, 3 (знати визначення на пам'ять ), 9, С. 151-153 - письмово |
Дата | Тема уроку | Опрацювати параграф | Виконати вправи |
16.03 | Коло, описане навколо трикутника | 24 | 643 (1), 647, 649, |
18.03 | Взаємне розміщення двох кіл | 25 | 662, 664, 666, |
30.03 | Геометричне місце точок | 26 | 681, 690, 699, |
01.04 | Задачі на побудову та їх розв’язання | 27 | 723, 739, 743, |
Дата | Тема уроку | Опрацювати параграф | Виконати вправи |
18.03 | Загальні відомості про рівняння | 22 | 835, 838, 840, 843 |
19.03 | Лінійне рівняння з однією змінною | 23 | 856, 867 (3-4), 872 (2), 875 |
01.04 | Розв’язування вправ | 23 | 877 (1,4), 879 (2,4), 881 (1), |
02.04 | Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі | 24 | 905, 912, 920, |
17.03 | Опрацювати С. 243-245, скласти план до оповідання. | Виконати завдання 1-3, 10, 12* ( С.245-246) |
19.03 | Опрацювати С. 247-248 . Виконати завдання 1-3,10 (С.249) | Виконати завдання 11 , 12* (С.249) |
31.03 | Опрацювати С. 250-252 . Виконати завдання 1-3,8,11 (С.253) | Виконати завдання 12 (С.253), вивчити напам’ять вірш «Сучасникам» (С. 250-251) |
02.04 | Опрацювати С.254-276, скласти план до прочитаного . | Виконати завдання 1-5 (С. 262) |
Дата | Опрацювати параграф, скласти конспект опрацьованого | Виконати задачі |
16.03 | Повторити C.150-160 | №5 .№6 С.153, №7С.159 |
19.03 | Параграф 24 | №2. №3 С.163 |
30.03 | Повторити п.24 | №4. №5 С.163 |
02.04 | Параграф 25 | №5.№6 С.168 |
17.03С.138-139 | Жанри фільмів | Виконати усно впр.5,6 с.139 | Виконати письмово впр.1с.138 Впр.2 с.139 |
18.03 С.139-142 | Мої улюблені фільми. | Виконати усно впр.5с.142 | Виконати письмово впр.1 с.140 (написати переклад фільмів) Виписати і перекласти слова з Vocabulary box С.142 |
20.03 С.142-145 | Популярні фільми | Виконати усно впр.1с.142-144 (читати і перекладати) | Виконати письмово впр.4С.145 Виписати і перекласти слова з Vocabulary box С.145 |
31.03 С.146-147 | Зворотні займенники | Ознайомитися з правилом с.146 | Виконати письмово впр.2, 3 С.145 |
01.04 С.148-150 | Глобус – всесвітньовідомий театр Кіно чи театр? | Виконати усно впр.1с.148, впр.4 с.150 | Виконати письмово впр.2 с.149 Виписати і перекласти слова з Vocabulary box С.149 |
03.04 С.152 | Порадь мені хороший фільм! | Виконати усно впр.1 с.152 | Написати про свій улюблений фільм |
http://learnenglishkids.britishcouncil.org/
Дата | Тема | Домашнє завдання |
16.03.2020 | Новела як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди. О. Генрі (1862-1910) – майстер новели. Моральні цінності в новелі «Дари волхвів». Біблійні мотиви у творі, художні деталі. Законспектувати: ст. 228-230 + презентація | Ст. 236-240 (1. Читати + аналізувати «Дари волхвів» О’Генрі; 2. Дати письмову відповідь на питання «Хто більше щасливий: той, хто дарує чи той, хто приймає подарунок?») |
19.03.2020 | Новела «Останній листок» – гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана. | Ст. 230-235 (Читати + аналізувати «Останній листок» О’Генрі) |
30.03.2020 | Образи дівчат (Сью, Джонсі), їхня динаміка. Особливості художньої мови новели, розповідач. | Підібрати цитатну характеристику образів головних героїв (письмово) |
02.04.2020 | Герберт Джордж Уеллс (1866-1946) – видатний англійський фантаст. Точка зору дорослого і дитини в новелі «Чарівна крамниця». Законспектувати: ст. 241-242 + презентація | Ст. 243-247 (1. Читати + аналізувати «Чарівна крамниця» Герберт Уеллс; 2. Підготувати вибіркові перекази «Сприйняття подій батьком», «Сприйняття подій сином» (усно) |
№ з.п. | Дата | Завдання |
1. | 17.03. | Підготувати презентацію « Мої права та обов’язки. Що мизнаємо про права» |
2. | 31.03 | Розробити пам’ятку «Зв’язок міжправами та обов’язками. Усвідомленевикористання своїх прав» |
3. | 07.04 | Написати есе (в зошиті) «Що означає бути громадяниномкраїни та світу» |
4. | 14.04 | Підготувати повідомлення на тему: «Права людини та дитини: історіявиникнення та розвитку. |
20.03 Опрацювати стор.148-153.
Написати повідомлення на тему: "Українські барди"
03.04 Опрацювати стор.154-161. Прослухати пісню О.Осадчого «Посміхайтеся».
Дати характеристику мелодії та ритмічного малюнку.
Написати повідомлення на тему: "Творчість композитора І. Кальмана"
Дата | Клас | Опрацювати | Домашня робота |
20.03 | 7 | Тема: Малярні роботи в побуті власними руками. Малярні роботи. Технологія виконання малярних робіт. | Стор. 164-173 |
3 04 | 7 | Тема: Я – споживач. Маркування споживчих товарів. Читання маркування товарів. | Стор.179-188 |
№ | Дата | Завдання | Параграф |
1 | 18.03 | Опрацювати. Виписати головне | 23 |
2 | 01.04 | Опрацювати. Виписати головне | 24 |
Дата | Тема уроку | Домашнє завдання | |
16.03.2020 | Тема - Футбол. Інструктаж з БЖД. Комплекс ЗРВ. Поєднання прийомів пересування з володінням м’ячем. Удари середньою та внутрішньою частинами підйому. Дивитися відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=f_1nm-Nik4w https://www.youtube.com/watch?v=uAu5Bh8fZl8 | Підготувати повідомлення ‘’Правила гри в гандболі’’. | |
17.03.2020 | Тема - Футбол. Інструктаж з БЖД. Комплекс ЗРВ. Прискорення та ривки з м’ячем. Удари середньою та внутрішньою частинами підйому. Маневрування на полі. Дивитися відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=f_1nm-Nik4w https://www.youtube.com/watch?v=uAu5Bh8fZl8 https://www.youtube.com/watch?v=uINsEmVB0nU | Підготувати повідомлення ‘’Зірки футболу’’. | |
18.03.2020 | Тема - Футбол. Інструктаж з БЖД. Комплекс ЗРВ. Прискорення та ривки з м’ячем. Фінт ‘’випадом ’’. Удари по м’ячу ногою у русі. Навчальна гра. Дивитися відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=f_1nm-Nik4w https://www.youtube.com/watch?v=uAu5Bh8fZl8 https://www.youtube.com/watch?v=zPQ4V4u9g5g https://www.youtube.com/watch?v=97QETf8tgCM | Підготувати повідомлення ‘’Зимові види спорту’’. | |
30.03.2020 | Тема - Футбол. Інструктаж з БЖД. Комплекс ЗРВ. Стрибки з імітуванням удару головою. Фінт ‘’перенесенням ноги через м’яч’’. Удари по м’ячу ногою у русі. Дивитися відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=f_1nm-Nik4w https://www.youtube.com/watch?v=uAu5Bh8fZl8 https://www.youtube.com/watch?v=zPQ4V4u9g5g | Підготувати повідомлення ‘’Хокей на льду’’. | |
31.03.2020 | Тема - Футбол. Інструктаж з БЖД. Комплекс ЗРВ. Жонглювання м’ячем ногою, стегном, головою. Удари головою по м’ячу зменшеної ваги середньою частиною лоба. Фінти ‘’відходом’’ і ‘’ударом’’. Дивитися відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=f_1nm-Nik4w https://www.youtube.com/watch?v=uAu5Bh8fZl8 https://www.youtube.com/watch?v=TXcJ4Wqn9Oo | Підготувати повідомлення ‘’Метання ядра’’. | |
01.04.2020 | Тема - Футбол. Інструктаж з БЖД. Комплекс ЗРВ. Укидання м’яча з різних вихідних положень. Елементи гри воротаря: ловіння, відбивання, переведення м’яча без падіння. Дивитися відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=f_1nm-Nik4w https://www.youtube.com/watch?v=uAu5Bh8fZl8 https://www.youtube.com/watch?v=RgJKXHwZNG0 | Підготувати повідомлення ‘’Види бігу на дистанції ’’. | |
Дата | Тема | Завдання |
20.03 | Створення слайдфільму (сценарій, коментар ведучого, звукове, музичне оформлення) | Створити слайдфільм в програмі Microsoft PowerPoint «Чорнобиль - наш біль» |
27.03 | Відео. Сучасна відеотека. Відеокамера. Основи відео зйомки. Відеокліп. Домашня відеотека. Створення відеокліпу. | Опрацювати матеріал с.14-30 (посилання). Створити відеокліп «Мої домашні улюбленці» |
03.04 | Багатофункціональність телебачення. Специфіка мови телеекрану. Організація роботи сучасної телестудії. | Опрацювати матеріал (посилання). Створити рейтинг сучасних розважальних та інформаційних телепередач |
10.04 Тема: Професії: телесценарист, телережисер, телеоператор, телепортер, телеведучий, декоратор.
Створити слайдфільм в програмі Microsoft PowerPoint «Професії телебачення»
17.04 Тема: «Плюси» і «мінуси» телереклами
Опрацювати матеріал http://www.uaeconomic.com/ulens-735-1.html
Створити слайдфільм в програмі Microsoft PowerPoint «Плюси» і «мінуси» телереклами
24.04 Тема: Розвиток комп’ютерних технологій. Побудова ПК. Створення медіатекстів. Особливості роботи з текстовими, звуковими, графічними даними
Опрацювати матеріал:
http://www.icfcst.kiev.ua/MUSEUM/IT_u.html
https://www.aup.com.ua/ml/Osnovni_pidhody.pdf
Створити медіатекст на урок української літератури
08.05 Тема: Віртуальна реальність масмедіа. Творчі «комп’ютерні» професії.
Опрацювати матеріал:
https://www.eduget.com/news/najaktualnishi_profesii_2020_roku-2619
Підготувати повідомлення про одну з «комп’ютерних» професій
15.05 Тема: Ази комп’ютерної анімації.
Опрацювати матеріал:
Створити комп’ютерну анімацію
22.05 Тема: Можливості системи Інтернет. Естетичні характеристики Інтернет-сайтів.
Опрацювати матеріал:
http://arts-series-knukim.pp.ua/article/viewFile/158894/158144
Проаналізувати естетичні характеристики одного сайту
29.05 Тема: Аналіз Web-сторінок: оцінка художньо-образних ідей, дизайну
Опрацювати матеріал:
https://dl.sumdu.edu.ua/textbooks/95348/569861/index.html
Проаналізувати дизайн Web-сторінки
Виконані завдання надсилати на tzshvg@gmail.com
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.