Поглиблення знань про колір, його виражальні можливості. Асоціативне сприйняття кольорів (за настроєм).
Ø Малюнки на тему «Природа прокидається», «Весняне чудо-дерево».
Елементарні поняття про гармонію споріднених кольорів (наприклад, блакитний – синій – фіолетовий, світло-зелений – зелений – темно-зелений тощо).
Ø Малюнок на тему «Весняна галявина».
Ø Створення засобами кольору певного за характером виразного образу.
Малюнок на тему «Дивовижні метелики».
(ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ)
16.03 | Апостроф. Формування вмінь читання слова з апострофом. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами-назвами предметів, які намальовані у«віночку» (с. 70-71). | |
16.03 | Письмо слів з апострофом. Списування з друкованого тексту. | |
17,03 | Апостроф. Формування вмінь читання слова з апострофом. Формування вмінь читання за текстом збірки «Читаю залюбки» (про весну) | |
17.03 | Закріплення написання слів з апострофом. Мовна гра «Утвори нові слова». Списування з друкованого тексту. | |
18.03 | Народні перлинки.Заклички. Мирилки. (с. 72-73) | |
18.03 | Закріплення написання вивчених букв, слів з ними. Списування з друкованого тексту (4 речення) | |
19.03 | Народні перлинки. Пісні-ігри. Колискові пісні. Загадки С.74-75) | |
19.03 | Закріплення написання вивчених букв. Само диктант слів, вивчених літер | |
21.03 | Казки-мультфільми. Казка «Кривенька качечка»(с.76-77) | |
21.03 | Закріплення написання вивчених букв, слів з ними. Списування з друкованого тексту. | |
24.03 | Українська народна казка «Ворон, куріпка і мишка» (с.78-79) | |
24.03 | Закріплення написання вивчених букв, слів з ними. Складання і запис речень | |
25.03 | Літературні казки. Сучасні казки. А М’ястківський «Чарівне яєчко» (с.82-83) | |
25.03 | Звуко-буквений аналіз слів. Самодиктант слів. Самоперевірка написаного | |
26.03-28.03 | Сучасні казки. «Їжачки» за Ю. Ярмишем. (с.84-85) 0 | |
26.03-28.03) | Списування з друкованого тексту. (4 речення) |
(ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ)
( за завданнями друкованої основи з математики)
16.03 | Нумерація чисел від 21 до 100. Утворення і назви чисел від 21 до 39. Лічба в межах 39.Розв’язування задач з двома запитаннями. Порівняння іменованих чисел | |
17,03 | Утворення і назва чисел від 40 до 89. Лічба в межах 89. Задачі вивчених видів. Малювання візерунків з ламаних ліній. | |
18,03 | Утворення чисел від 90 до 100. Лічба в межах 100. Задачі на суму та остачу. | |
20,03 | Лічба десятками в межах 100. Порівняння іменованих чисел в межах 100. Задачі на знаходження суми. Поділ многокутника відрізками. | |
23.03 | Письмова нумерація чисел в межах 100.Запис чисел в нумераційній таблиці. Задачі на знаходження невідомого доданку. | |
24.03 | Лічба десятками. Порівняння чисел в межах 100. Вирази на 2 дії. | |
25.03 | Істинні і хибні висловлювання. Задачі на час за календарем. Додавання і віднімання десятками. | |
27.03 | Метр. Складання задач за малюнком і виразами. Обчислення виразів на основі нумерації. |
(ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ)
16.03 | Вода —запорука життя(с. 53-54) ЗОШИТ С.24 | |
17.03 | Чому нам потрібна вода?9С.55) | |
18.03 | Які властивості має вода?(С. 56) ЗОШИТ С.25 | |
21.03 | Що означають слова «земля» і «ґрунт»?(С.58) ЗОШИТ С.27 | |
22.03 | Який склад має ґрунт?(С.59) ЗОШИТ С.28 | |
24.03 | Чому кажуть, що родючий ґрунт — «батько» врожаю?(С.61) |
19.03 Прослухати білоруську народну пісню «Савка та Гришка». Намалювати ілюстрацію до пісні.
02.04 Прослухати веснянку «Щебетала пташечка». Проплескати ритм пісні.
Дата | Виконати завдання |
16.03.20 | С.80-82(підручник),С.60-61(РЗ) |
18.03.20 | С.83-84(підручник),с.62-63(РЗ), с.7-8(прописи) |
30.03.20 | С.85-86(підручник),с.64-65(РЗ) |
01.04.20 | С.87-88(Підручник), С.68-69(РЗ), С.8-10(прописи) |
Привіт, мої маленькі!
Чи всі почувають себе добре?!- Це найважливіше запитання .
Я хочу, щоб ви, перебуваючи вдома, не забули про гарні звички.
Заняття фізичними вправами – одна з них. Тим паче, на час карантину.
Давайте разом під музику та з піснями ,які є на каналі “З любов’ю до дітей” дбати про зміцнення свого здоров’я
( Посилання на перегляд)
https://youtu.be/kNWwid8OAVM фізична розминка «З любов’ю до дітей»
https://www.youtube.com/watch?v=lCyFLC7SKbg
https://www.youtube.com/watch?v=6dDs907uDlg «Весела ранкова руханка»
https://www.youtube.com/watch?v=k959FpplzlM – «Роби як я»
КОРИСНА ПІДКАЗКА САМЕ ДЛЯ ТЕБЕ!!!
https://www.youtube.com/watch?v=dgaovSRHGPQ- корисна підказка «Як почути своє тіло»
https://www.youtube.com/watch?v=X_t2fGl-7qo – короткі підказки про імунітет
https://www.youtube.com/watch?v=7hgpmZc0wLg – корисні підказки «Збираємося в похід»
https://www.youtube.com/watch?v=mDDzgKQ9e0U&t=43s – корисні поради «Сам удома»
ЦІКАВИНКИ ДЛЯ ТЕБЕ ПРО СПОРТ. Перевірити свої знання про спорт допоможе
БУДЬТЕ ЗДОРОВІ!!!
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.